Пошуковий запит: (<.>A=Бистров А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Бистров А. Г. Особливості та зміст організаційно-управлінських інновацій [Електронний ресурс] / А. Г. Бистров // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2011. - № 2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2011_2_10
|
2. |
Бистров А. Г. Систематизація підходів до класифікації інновацій [Електронний ресурс] / А. Г. Бистров // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2011. - № 3. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2011_3_8
|
3. |
Бистров А. Г. Особливості організації праці при інноваційній діяльності [Електронний ресурс] / А. Г. Бистров // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2013. - № 1. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2013_1_14
|
4. |
Бистров А. Г. Поведінка лідера при впровадженні інновацій в організації [Електронний ресурс] / А. Г. Бистров // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 377-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_64 Обгрунтовано важливість лідера під час підтримки змін, що супроводжують інновації. Запропоновано досліджувати сприятливість впровадження нововведень в організації на основі оцінювання інноваційного потенціалу працівників та їх мотивації. Результат останнього - виділення ситуацій за рівнем сприятливості до змін, які згруповані в так звані зони: "зелена" зона - максимально приваблива, "жовта" - із середнім рівнем привабливості, "червона" - найбільш ризикований стан для впровадження інновацій. Для підвищення сприятливості персоналу змінам, що супроводжують інновації, наведено засоби впливу лідера на даний процес, які охоплюють стиль взаємодії з працівниками, ступінь структурованості роботи, використання посадової влади, розвиток і мотивацію. Застосування такого підходу до управління впровадженням інновацій в організації залежно від рівня інноваційного потенціалу та мотивації працівників дозволить: оцінити сприятливість змінам чи, навпаки, ризикованість; знизити витрати та термін впровадження інновацій; підвищити рівень інноваційного потенціалу та мотивації працівників.
|
5. |
Перегудова Т. В. Оцінювання інноваційного потенціалу працівників при впровадженні інновацій в організації: теоретико-методичний аспект [Електронний ресурс] / Т. В. Перегудова, А. Г. Бистров // Український соціум. - 2014. - № 3. - С. 78-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2014_3_10 Розглянуто удосконалення теоретико-методичних положень щодо оцінювання інноваційного потенціалу працівників, що є необхідною передумовою ефективного впровадження нововведень в організації. Запропоновано використання комплексного методу Assessment Center, який будується на використанні взаємодоповнюючих методик. Наведено принципи його застосування та систематизовано методичні підходи до оцінювання складових інноваційного потенціалу працівника. Надано алгоритм прийняття рішення щодо доцільності впровадження інновацій в організації з розрахунком інтегрального показника.
|
6. |
Бистров А. Є. Індивідуально-психологічні фактори віктимізації поведінки розумово відсталих підлітків [Електронний ресурс] / А. Є. Бистров // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 286-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_61
|
7. |
Бистров А. Є. Індивідуально-психологічні особливості розумово відсталого підлітка як віктимізуючі фактори його поведінки [Електронний ресурс] / А. Є. Бистров // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 20(2). - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_20(2)__4
|
8. |
Бистров А. Г. Система реалізація просунення сайту як організаційна інновація підприємств [Електронний ресурс] / А. Г. Бистров // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2014. - № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2014_4_9
|
9. |
Бистров А. Є. Профілактика некритичної віктимної поведінки розумово відсталих підлітків [Електронний ресурс] / А. Є. Бистров // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(1)__5
|
10. |
Синьов В. М. Висвітлення проблеми емоційно-поведінкових порушень в осіб з інтелектуальною недостатністю в українській психолого-педагогічній науці [Електронний ресурс] / В. М. Синьов, Ю. О. Бистрова, В. Є. Коваленко, А. Є. Бистров // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 13. - С. 242-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2019_13_22
|
11. |
Бистров А. Є. Схильність підлітків з інтелектуальними порушеннями до різних типів віктимної поведінки, та її зв'язок з особистісними особливостями підлітків [Електронний ресурс] / А. Є. Бистров, В. М. Синьов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2018. - Вип. 36. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_36_22
|